ROD Olszanka | Jak sprawdzić przyczyny przerw w dostawie energii elektrycznej?
18519
post-template-default,single,single-post,postid-18519,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Jak sprawdzić przyczyny przerw w dostawie energii elektrycznej?

Jak sprawdzić przyczyny przerw w dostawie energii elektrycznej?

23.04.2024

Szanowni Działkowcy,

W związku z występującymi przerwami w dostawie energii elektrycznej do naszych działek z przyczyn ENERGA Operator S.A., przypominamy, że informacje o wyłączeniach planowych związanych z pracami serwisowymi lub spowodowanych pojawiającymi się awariami, można uzyskać:

  • na stronie internetowej dostawcy energa-operator.pl -> zakładka „Awarie i wyłączenia” – znajduje się tam mapa z oznaczonymi lokalizacjami i opisem przewidywanego terminu i czasu przerw w dostawie prądu, a także odnośnik do listy wyłączeń planowych (Olszanka należy do rejonu Tczew),
  • pod numerem infolinii 911 – automatyczna informacja głosowa przekazuje dane dotyczące bieżących wyłączeń.

Jeżeli jednak brak prądu w naszych ogrodach nie znajduje się w powyższym wykazie Energa Operator istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia awarii na naszej sieci wewnętrznej – prosimy wtedy o zgłaszanie tego faktu bezpośrednio Zarządowi ROD.