Jak sprawdzić przyczyny przerw w dostawie energii elektrycznej?
23.04.2024
Szanowni Działkowcy,
W związku z występującymi przerwami w dostawie energii elektrycznej do naszych działek z przyczyn ENERGA Operator S.A., przypominamy, że informacje o wyłączeniach planowych związanych z pracami serwisowymi lub spowodowanych pojawiającymi się awariami, można uzyskać:
- na stronie internetowej dostawcy energa-operator.pl -> zakładka „Awarie i wyłączenia” – znajduje się tam mapa z oznaczonymi lokalizacjami i opisem przewidywanego terminu i czasu przerw w dostawie prądu, a także odnośnik do listy wyłączeń planowych (Olszanka należy do rejonu Tczew),
- pod numerem infolinii 911 – automatyczna informacja głosowa przekazuje dane dotyczące bieżących wyłączeń.
Jeżeli jednak brak prądu w naszych ogrodach nie znajduje się w powyższym wykazie Energa Operator istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia awarii na naszej sieci wewnętrznej – prosimy wtedy o zgłaszanie tego faktu bezpośrednio Zarządowi ROD.