Rodzinny Ogród Olszanka | Brak dostępu do usług telefonii bezprzewodowej na terenie ROD „Olszanka” w Olszance.
18052
post-template-default,single,single-post,postid-18052,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Brak dostępu do usług telefonii bezprzewodowej na terenie ROD „Olszanka” w Olszance.

Brak dostępu do usług telefonii bezprzewodowej na terenie ROD „Olszanka” w Olszance.

12.03.2021

Szanowni Działkowcy,

kierując się troską o bezpieczeństwo użytkowników działek w Ogrodzie Olszanka II, ich rodzin oraz gości,  Zarząd ROD Olszanka postanowił podjąć kroki mające na celu zmobilizować instytucje państwowe oraz samych operatorów GSM do podniesienie jakości świadczenia, a w niektórych przypadkach, dostarczenia usług telekomunikacyjnych w obszarze ogrodu nr II.

Sam fakt braku możliwości szybkiego wezwania służb ratowniczych oraz braku dostępu do powiadomień RCP (Rządowe Centrum Bezpieczeństwa) jest dla członków naszej społeczności dużym zagrożeniem. Dodatkowo w okresie pandemii wymuszającej izolację oraz prace zdalną, brak dostępu do  podstawowych, w obecnym czasie, usług telekomunikacyjny jest również dużą uciążliwością.

Ze swojej strony, Zarząd ROD podjął następujące kroki:

  1. Wystosował petycję do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej – link.
  2. Wystosował pisma do czterech największych operatorów GSM w Polsce: Orange Polska S.A., T-Mobile Polska S.A., Polkomtel Sp. z o.o. (PlusGSM) oraz do P4 Sp. z o.o. (PLAY). – linki w nazwach
  3. Wezwał Zarząd Okręgu Pomorskiego PZD oraz Krajową Radę PZD o udzielenie wsparcia dla petycji do UKE i pism do operatorów. – linki w nazwach
  4. Opracował wzory reklamacji abonenckich ORANGE, T-MOBILE, PLUS, PLAY. – linki w nazwach

W związku z punktem nr 4, Zarząd ROD zwraca się z prośbą o wsparcie akcji przez działkowców, członków ich rodzin, oraz Waszych gości odwiedzających Nasz Ogród. Serdecznie prosimy również o podobne wsparcie drugą część naszej społeczności, czyli działkowców z ogrodu Olszanka I.

Zaangażowanie wyżej wspomnianych osób polegałoby na przesłaniu reklamacji do swojego operatora (mailem, pocztą lub przez formularze zgłoszeniowe WWW) na podstawie przygotowanych wzorów:

  1. Orange Polska S.A.,
  2. T-Mobile Polska S.A.,
  3. Polkomtel Sp. z o.o. (PlusGSM)
  4. P4 Sp. z o.o. (PLAY).

Wzór przygotowany jest dla działkowca ROD Olszanka, natomiast inne osoby mogą wprowadzić zmiany w treści, wskazujące na charakter ich wizyt na Naszych Działkach.

Zgodnie z zasadą, w ilości siła, mamy nadzieję, że w ramach zaproponowanych działań, któryś z czterech operatorów odpowie pozytywnie na apel, a Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz organy PZD odpowiednio wzmocnią nasz przekaz.

Zarząd ROD Olszanka